عیادت نماینده مقام معظم رهبری از مجتبی امانی | هدیه رهبر انقلاب برای سفیر ایران در لبنان-راهبرد معاصر
عیادت نماینده مقام معظم رهبری از مجتبی امانی | هدیه رهبر انقلاب برای سفیر ایران در لبنان عراقچی: ما آماده‌ایم، اسرائیل می‌تواند اراده ما را امتحان کند | هر چیزی مقاومت بخواهد فراهم می‌کنیم موشک‌باران گسترده شمال اراضی اشغالی | هلاکت افسر صهیونیست سازمان ملل: بیش از ۹۰۰ هزار نفر در لبنان آواره شده‌اند بن سلمان در دیدار با عراقچی: پادشاهی سعودی در مورد ایران مصمم است بیانیه کاخ سفید بعد از گفتگوی بایدن و نتانیاهو هاآرتص: ایران توان جنگ ویران‌کننده علیه اسرائیل دارد عراقچی: ایران و عربستان با هم می‌توانند امنیت و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورند مأموریت موفقیت آمیز هدهد حزب الله + جزییات عراقچی راهی قطر شد جزئیات عملیات جوخه‌های ترور اسرائیل در نابلس تلفات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد زمینی با حزب‌الله لبنان سقوط جنگنده «اف ۱۸» و کشته شدن خلبان آن در کویت گفتگوی تلفنی نتانیاهو و بایدن درباره تحولات منطقه از جمله ایران عراقچی با بن سلمان دیدار کرد

عیادت نماینده مقام معظم رهبری از مجتبی امانی | هدیه رهبر انقلاب برای سفیر ایران در لبنان

سفیر ایران در لبنان گفت: عیادت نماینده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حضرت حجت الاسلام و المسلمین قمی و ارسال پیام احوالپرسی و محبت معظم له باعث افتخار اینجانب شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 10
کد خبر: ۲۵۹۷۹۶

به گزارش راهبرد معاصر، مجتبی امانی سفیر ایران در لبنان که در پی عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی مجروح شده و به تهران منتقل شده است، در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: عیادت نماینده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حضرت حجت الاسلام و المسلمین قمی و ارسال پیام احوالپرسی و محبت معظم له، باعث افتخار اینجانب شد. همچنین ارسال هدایای ایشان که دو انگشتر عقیق متبرک به دعای خیرشان برای من و همسرم است ما را بسیار سرافراز کرد.

وی‬ افزود: ‬‌در این دیدار حجت الاسلام محمدی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس و جمعی از دوستان و همکاران وزارت امور خارجه نیز حضور داشتند.

امانی‬ تاکید‬ کرد: از خداوند متعال سلامتی وجود پر برکت رهبری معظم انقلاب را مسئلت می‌نمائیم. جان ما فدای راه اسلام و انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه به رهبری الهی حضرت آیت الله امام ⁧ خامنه‌ای⁩ (مدظله العالی)./ مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار